Az első szerelem, első randi, első barátság, első munkahely. Mind mély nyomot hagy.

Hát a mi Alfonz csapatunknak is megvolt idén februárban az első megmozdulása. Szánkóversenyt hirdettünk. De nem volt hó. Mindegy, gondoltunk erre is, alternatívaként megjelöltük a focit. Igen, de téli hidegben ki szeret focizni?

A végén nem jött senki, és hárman mentünk a Verbita rend pályájára(beengedtek a rendházmelletti focipályára).Sudár Gyuri bácsi, Bence fiam, és én. Rúgtuk a bőrt, védtük a kaput, futkároztunk. Gyuri bácsi is, én is azon voltunk, hogy Bence (aki Máté is) jól érezze magát. Azt hiszem, ez sikerült. Főleg, hogy a végén a győztesek díját egyedül zsebelhette be: két tábla csokit!

Élveztem ezt az akciót, jól éreztem magam alatta, s azzal a reménnyel jöttem el róla, hogy legközelebb profibbak leszünk, és nagyobb sikerünk lesz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfilet.blog.hu/api/trackback/id/tr413144482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása